Masser af KLF-medlemmer på Danske Kirkedage

0
915

KLF, Kirke & Medier udstillede på Mulighedernes Marked på Danske Kirkedage de. 9.-12. maj. Omkring hver anden, som vi henvendte os til, var allerede medlem af KLF, Kirke & Medier.
Udstilling
KLF, Kirke & Medier er det man kalder et ”brand”. Over 85 års dialog med bl.a. Danmarks Radio har sat sit spor i befolkningen. Og aktive kristen er taknemmelige for de kirkelige programmer i radio og tv, som bl.a. kan tilskrives KLF’s ”lobbyvirksomhed”.
Det mærkede Svend Løbner, da han stod ved en stand for KLF på Danske Kirkedage i aalborg i Kristi Himmelfartsdagene den 9.-12. maj.
– Da jeg delte det flotte nye magasin ud til forbipasserende, sagde hver anden, at de allerede var medlemmer og forventede magasinet i posten de kommende dage, fortæller Svend Løbner.
Han stod på standen sammen med Jens Kristian Lynderup. Standen var fælles med Kirkeligt Medieakademi og kidsandmedia dk.
– Mange kom nysgerrigt og spurgte interesseret til vores arbejde, fortæller Svend Løbner.
Sammen med Jens Kristian Lynderup holdt han de en workshop i visuel kommunikation, og Svend havde endnu en workshop om pressekontakt og to små foredrag om at deltage i mediedebatten.
Kasserne med blade og brochurer var kun halvt fulde, da Medieakademiet pakkede sammen lørdag aften. Og så gik turen til Organistforeningens årsmøde, hvor Svend Løbner holdt foredrag søndag.
Danske Kirkedage er Danmarks største fælleskirkelige arrangement og holdes næste gang om tre år i København.

Tidligere artikelKulturstyrelsen strammer grebet om lokalradio og -tv
Næste artikelEllen skaffede KLF-penge til film