TV 2: Vi vil lede efter kærligheden

0
2306

TV 2-reklamen ‘Alt det vi deler’ vinder guld ved reklame-VM. Kampagnen er et udtryk det, TV 2 skal stå for, siger brandingchef. Se reklamen her:

TV 2 løb tirsdag den 20. juni 2017 med guldet i kategorien ‘Cyber – Social Media’ ved dette års reklame-VM, Cannes Lions 2017. De vandt prisen sammen med og reklamebureauet &Co foran konkurrenter som Coca-Cola, Adidas, Netflix, Heineken, McDonald’s og mange andre. I alt var der 260 konkurrenter i kategorien.
– Kampagnen er et udtryk for en grundholdning om, hvad TV 2 skal stå for. Vi ville fokusere på det almene, som alle kan relatere til, såsom at lede efter kærligheden, eller hvordan man bedst opdrager sine børn. Filmen minder os om, at vi alle har meget til fælles, og det har vi brug for at blive mindet om, siger Vicky Wassmann Dahi, brandingchef på TV 2.
Hun fortsætter:
– Verden er blevet mere delt og polariseret med holdninger, som kan føles mere sort-hvide. Filmen går den anden vej og minder os om fællesskabet – og det fællesskab vil TV 2 gerne relatere til.
Se filmen her.

Tidligere artikelNyhedsdirektør: Man skal kunne stole på DR
Næste artikelDebat: Jo, P1 nedprioriterer dækning af religion