TRO TIL SALG Vi spørger brandingekspert: Hvad er Folkekirkens udfordring?

0
1921
Carsten Herholdt, brandingekspert, ejer af The Brand Agency, der har arbejdet med reklame og branding i mere end 12 år.

KLF følger op på Tro til salg-afsnittet om Folkekirken, sendt på DR2. I programmet kommer 3 reklamefolk med et bud på, hvordan kirken får flere “kunder i butikken”. KLF har spurgt den anerkendte brandingekspert Carsten Herholdt, hvordan han ser Folkekirkens udfordring, set med et brandingmæssigt perspektiv.

Lyt til telefoninterviewet i videoen herunder.

Har du set programmet, så vil vi meget gerne have din reaktion.

NB! Ordene ’kunder i butikken’ er ikke et udtryk for, at KLF ser kirkegængere som kunder. Vi tager blot udgangspunkt i programmets egen sprogform.

Tidligere artikelFlere i kirken: Niels Mortensen, præst ved Herning Bykirke kommenterer
Næste artikelFlere i kirken: Sognepræst og mediekommentator Jesper Bacher kommenterer