Online overskud

0
374

Allerede for knap et år siden satte KLF, Kirke & Medier fokus på den gode tone ved at give buketten til mobilselskabet Call me. Nu starter en landsdækkende kampagne for “Online overskud”.
online-overskud
“Kæmp for den gode tone og den gode historie”. Opfordringen kom fra generalsekretær Mikael Arendt Laursen i det seneste nummer af medlemsmagasinet Kirke & Medier:
– Vi vil gerne slå et slag for den gode tone. Vi vil opfordre medierne til at tænke mere positivt og se på alt det, der går godt. Også de kristne værdier, som gennemsyrer samfundet og derfor fortjener omtale.
En håndfuld virksomheder er nu gået sammen om konceptet “Online overskud”, som sætter fokus på vigtigheden af en god og positiv tone online.
Både positive og negative udbrud på sociale medier spredes som ringe i vandet – derfor er det også her vigtigt, at tænke sig godt om inden man reagerer voldsomt og vredt.

Om kampagnen
Online Overskud vil mobilisere danskerne til at gøre vores IP-adresser lyserøde af Online Overskud.
Find kampagnen på Facebook

Se artilken med Call me

EFTERLAD ET SVAR

Skriv din kommentar

Skriv dit navn her