Du har kendskab til kirkeligt foreningsarbejde og brænder for god kommunikation. Og så har du et kreativt gen både grafisk og skriftligt.
Dine opgaver bliver bl.a.:
- Medlemsadministration (Vennedatabase)
- Hjemmeside (WordPress) og nyhedsmail (MailChimp)
- Intern kommunikation
- Medlemsblad: Planlægnings- og skriveopgaver
- Diverse kommunikations- og layoutopgaver
- Administration i samarbejde med kontorassistent
Har du flair for it og er du fortrolig med Microsoft Office og Adobe CC, er det en fordel.
Arbejdstid: 37 timer om uge på vores landskontor på Industrivej 22, 7080 Børkop. Tiltrædelse efter aftale.
Ansøgningen sendes til generalsekretær Mikael Arendt Laursen på mal@klf.dk (mrk. ”Kommunikationsassistent”) senest den 28. maj 2014 kl. 12.00.
Spørgsmål vedrørende stillingen kan stilles til Mikael Arendt Laursen på tlf. 27 14 66 99.